czwartek, 19 grudnia 2019

Recenzje #131 - "Francuzki dojrzewają najpiękniej" + konkurs


Recenzje #131 - "Francuzki dojrzewają najpiękniej" + konkurs - nagłówek - Francuski przy kawie


Kobiety w wieku pięćdziesięciu lat czują się spełnione zawodowo, społecznie i rodzinnie. Dzieci zakładają swoje rodziny, w pracy mamy stabilizację, a małżeństwo rozpadło się. Co w takiej sytuacji robić, aby zadbać o siebie i żyć w zgodzie z samą sobą? Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w książce Mylène Desclaux pt. Francuzki dojrzewają najpiękniej wydanej przez Wydawnictwo Literackie 

Główną puentą tego poradnika jest pokazanie, że niezależnie od naszego wieku, wyznania czy sytuacji rodzinnej, jesteśmy w stanie spełnić swoje marzenia, realizować swoje pasje czy wykonywać rzeczy, które odkładamy na ciągłe później. Autorka daje wskazówki, przede wszystkim pięćdziesięciolatkom pomocne w poszukiwaniu partnera życiowego oraz w podwyższaniu poczucia swojej własnej wartości. Pokazuje również lęk kobiet po pięćdziesiątce przed starzeniem się.

To, co nie zabija miłości, wcale jej nie wzmacnia, tylko czyni ją jeszcze bardziej kulawą.


Moim zdaniem, w poradniku nie znajdziecie odkrywczych rad, a bardziej przypomnienie tego, co wiemy od dawna, a zostało zakopane pod domowymi obowiązkami czy zajmowanie się rodziną. Po jego przeczytaniu na nowo zwróciłam uwagę na to, co jest w życiu najważniejsze. 

Posiadasz tylko jedno życie, a to jest dobry powód, żeby jeszcze z nadzieją patrzyć w przyszłość.


Książkę polecam do poczytania w świąteczne wieczory, aby pośmiać się z przygód autorki, ale również wyciągnąć wnioski z jej doświadczeń.  Autorka w doskonały sposób połączyła humor z poważnymi tematami czy sytuacjami, co sprawia, że nie jest to klasyczny poradnik z cyklu: Co robić, by być szczęśliwsza?

Z okazji zbliżających się Świąt razem z Wydawnictwem Literackim przygotowaliśmy dla Was świąteczny konkurs. Do wygrania są trzy wydania książki pt. Francuzki dojrzewają najpiękniej autorstwa Mylène Desclaux.

Aby wziąć udział w konkursie należy wykonać następujące zadanie:


Opisz w trzech słowach blog Francuski przy kawie


Forma odpowiedzi jest dowolna. Na Wasze odpowiedzi czekam w komentarzach pod tym wpisem lub jeśli nie posiadacie konta na Blogerze to wyślijcie mi swoje zgłoszenie przez formularz kontaktowy, który umieszczony jest na stronie po lewej stronie. 
Na Wasze odpowiedzi czekam do 26.12.2019 r. Zwycięzca zostanie wyłoniony przeze mnie. Ogłoszenie wyników odbędzie się dnia 27.12.2019 r. na końcu tego wpisu. 
Poprzez udział  w moim konkursie uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby konkursu. Wysyłka książki odbywa się tylko na terenie Polski.Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie oraz wszystkim życzę powodzenia! :)


Czas na rozstrzygnięcie konkursu: zgłosiły się trzy osoby i wszystkie wygrywają, a oto zwycięskie komentarze:

książka idealna dla mnie, mam prawie 50 lat, spełniona zawodowo, dzieci odchowane, a moje małżeństwo 3 lata temu rozpadło się :) Słowa, które nasuwają mi się odwiedzając twój blog: przyjemność, zainteresowanie, wspaniale spędzony czas...przy kawie (wiem, tu było więcej słów). Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Wesołych Świąt! 

Każdego dnia, każdy wpis na blogu pozwala zatrzymać mi się w tym pędzącym czasie... na chwilę...na kawę...na refleksję...jak przyjaciółka z którą chciałabym się spotkać i porozmawiać...a do tego mogę poczytać o tym co lubię...czyli Francji i francuskim....dziękuję 

Hmmm, w 3 słowach, a wiec powstrzymam gadulstwo:) Najbardziej pasują mi słowa: INSPIRUJĄCY (przepisy - zdarzyło mi się próbować...), MOTYWUJĄCY - wpis o słówkach= 20 minut czytania, które często skłania do wzięcia książki i następnych 30 minut powtórki!:) No i do tego jest... PEŁEN PASJI, co czuć! 

Zwycięzców proszę o wiadomość mailową w celu ustalenia adresu wysyłki.

3 komentarze:

  1. książka idealna dla mnie, mam prawie 50 lat, spełniona zawodowo, dzieci odchowane, a moje małżeństwo 3 lata temu rozpadło się :)Słowa, które nasuwają mi się odwiedzając twój blog: przyjemność, zainteresowanie, wspaniale spędzony czas...przy kawie ( wiem, tu było więcej słów). Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdego dnia, każdy wpis na blogu pozwala zatrzymać mi się w tym pędzącym czasie... na chwilę...na kawę...na refleksję...jak przyjaciółka z którą chcialabym się spotkać i porozmawiać...a do tego mogę poczytać o tym co lubię...czyli Francji i francuskim....dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, w 3 slowach, a wiec powstrzymam gadulstwo:) Najbardziej pasuja mi slowa: INSPIRUJACY (przepisy - zdarzylo mi sie probowac...) , MOTYWUJACY - wpis o slowkach= 20 minut czytania, ktore czesto sklania do wziecia ksiazki i nastepnych 30 minut powtorki!:) No i do tego jest... PELEN PASJI, co czuc!

    OdpowiedzUsuń