czwartek, 25 maja 2017

Metryczka do wymianek

Metryczka do wymianek - Francuski przy kawie


Drodzy czytelnicy! :)

Przeglądając parę dni temu statystyki bloga, kto z nowych osób polubił fanpage'a na Facebooku lub kto obserwuje mnie na Google+ natrafiłam na bardzo ciekawy blog Moniki. Zainspirowała mnie do napisania tego wpisu. Uważam, że inicjatywa z wymiankami jest bardzo ciekawym i interesującym pomysłem dlatego teraz odpowiem na parę pytań, by ułatwić innym osobom odpowiedzi na pytanie: A co mam Ci włożyć do paczki?



1. Nick/imię
Czytelnicy kojarzą mnie zazwyczaj z nicku, jakim się podpisuję pod wpisami: francuskiprzykawie, a mam na imię Ola.  


2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Wszystko to, co jest zrobione własnoręcznie bardzo mnie ucieszy. Z racji tego, że mój blog jest o języku francuskim najlepsze by były wszystkie rzeczy (nawet te własnoręcznie zrobione) nawiązujące do Francji oraz języka francuskiego - chociaż nie jest to wymóg konieczny. Drugą pasją jest pisanie listów dlatego, z chęcią przygarnę wszystkie dekoracje niezbędne do ozdabiania listów czy kopert.
Uwielbiam rzeczy wykonane z modeliny haftem czy uszyte, jak również szydełkowanie czy robienie na drutach (staram się tego nauczyć, ale jako leworęczna osoba jest mi ciężko to zrobić) oraz origami. 

 
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
W swoich pracach wykorzystuję najczęściej papier oraz mulinę oraz materiały, które na pozór do niczego się nie nadają, by nadać im drugie życie, czyli można powiedzieć robię coś z niczego. :)
Jestem najlepsza w hafcie krzyżykowym oraz w robieniu bransoletek z muliny oraz rysunku.


4. Trzy ulubione kolory to…..
czerwony, niebieski i zielony, czyli w 2/3 są to kolory flagi francuskiej 


5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to.....
Biały, dosadny róż, jednak jasny róż w pełni akceptuję oraz szary.


6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Oczywiście, że lubię je dostawać. Najlepsze są chwile, kiedy podarowana przez drugą osobę rzecz nakierowuje Ciebie do stworzenia czegoś nowego. Nie mam wybranych konkretnych rodzai, ponieważ chcę też spróbować technik, których w życiu jeszcze nie skorzystałam.  


7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Tak, noszę biżuterię. Najbardziej uwielbiam nosić naszyjniki oraz bransoletki. 



8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
W moim pokoju nie brakuje rzeczy dotyczących Francji oraz wszystkiego, co francuskie. Natomiast jestem wielką fanką koszulek z Paryżem, a w szczególności z Wieżą Eiffla.


9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie).
Obie rzeczy uwielbiam. Herbaty piję wszystkie poczynając od zielonej i białej kończąc na wszystkich owocowych. Ulubiona marka herbat to Teekanne.


10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
lubię czekoladę oraz wszelkiego rodzaju słodycze francuskie.  


11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Z racji tego, że pochłaniam książki to bardzo ucieszyłabym się gdybym takową dostała. Najlepiej żeby była związana z Francją, a z gatunków lubię romanse i książki fantasy, natomiast nie czytam kryminałów i thrillerów.


12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki? 
Nie wykluczam takiego prezentu. Może to być np. balsam do ciała bądź wszelkiego rodzaju kremy.

13. Chciałam jeszcze dodać....
Ucieszę się z każdego prezentu, jaki dostanę od Was. Liczy się Wasz gest i praca, jaką włożycie w zrobienie prezentów oraz przygotowanie paczki. 

Na koniec chciałabym zaznaczyć, że w każdej paczce do wymiany będą znajdowały się głównie rzeczy związane z Francją bądź językiem francuskim. Oczywiście to będzie motyw przewodni, ale nie zabraknie też  własnoręcznie wykonanych rzeczy. 

Jeśli któreś z Was jest zainteresowane wymianką proszę o kontakt przez formularz kontaktowy.

2 komentarze: