sobota, 2 czerwca 2018

Recenzje #42 - Radosne Filcowanie Magdy + konkurs

Recenzje #42 - Radosne Filcowanie Magdy + konkurs - zakładki - Francuski przy kawie


Magdę autorkę strony Radosne Filcowanie Magdy poznałam dzięki stronie Agnieszki Książki takie jak my. Zaproponowałam Magdzie pomysł, aby uszyła zarówno dla mnie jak i moich czytelników zakładki do książki. Efekt każdej z nich możecie zobaczyć poniżej:




Recenzje #42 - Radosne Filcowanie Magdy + konkurs - zakładka nr 1 - Francuski przy kawie

Recenzje #42 - Radosne Filcowanie Magdy + konkurs - zakładka nr 2 - Francuski przy kawie

Recenzje #42 - Radosne Filcowanie Magdy + konkurs - zakładka nr 3 - Francuski przy kawie

Recenzje #42 - Radosne Filcowanie Magdy + konkurs - zakładka nr 4 - Francuski przy kawie


Każda z nich jest przepiękna. Ciężko mi było się zdecydować na którąś z nich, ale ostatecznie wybór padł na pierwszą czerwoną zakładkę z Wieżą Eiffla (ach ta moja słabość do niej). Dowolna zakładka jest wykonana bardzo starannie, widać, że autorka wkłada w swoją pracę calutkie serce. Wierzę, że moja propozycja była nie lada wyzwaniem, ale efekty, sami musicie przyznać, są zniewalające. 


Jak łatwo możecie się domyślić zakładki wraz z niespodziankami, o których powiem Wam poniżej, są do wygrania w konkursie. Fundatorami nagród są:
Do wygrania są trzy zestawy. Każdy z nich różni się tylko ręcznie robioną zakładką od Magdy, zakładką od Preston Publishing oraz pocztówką ode mnie. Poniżej przedstawię Wam poszczególne zestawy:

Zestaw 1.:
Recenzje #42 - Radosne Filcowanie Magdy + konkurs - zestaw nr 1 - Francuski przy kawie


Zestaw 2.:
Recenzje #42 - Radosne Filcowanie Magdy + konkurs - zestaw nr 2 - Francuski przy kawie


Zestaw 3.:
Recenzje #42 - Radosne Filcowanie Magdy + konkurs - zestaw nr 3 - Francuski przy kawie


Aby wziąć w nim udział wystarczy spełnić jeden z warunków:
  1. Zostawić dowolny komentarz pod tym postem. Jeśli nie posiadacie konta na Blogerze to wyślijcie mi swój komentarz przez formularz kontaktowy, który umieszczony jest na stronie po lewej stronie. 
  2. Wypełnić ankietę dotyczącą opinii na temat mojego bloga.
  3. Polubić fanpage Francuski przy kawie.
  4. Polubić stronę Radosne Filcowanie Magdy
Pamiętajcie, że im więcej warunków spełnicie, tym większe macie szanse na zdobycie zestawu. Po zakończeniu realizacji wyżej wymienionych punktów proszę o wiadomość mailową z numerem zestawu jaki wybieracie oraz numery warunków jakie spełniliście.
Na Wasze odpowiedzi czekam do 08.06.2018 r. Zwycięzca zostanie wyłoniony przeze mnie. Ogłoszenie wyników odbędzie się dnia 09.06.2018 r. na końcu tego wpisu. 
Poprzez udział  w moim konkursie uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby konkursu. Wysyłka zestawu odbywa się tylko na terenie Polski.
Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie oraz wszystkim życzę powodzenia! :)


Ogłoszenie wyników konkursów:

Z racji tego, że były dwa zgłoszenia obie dziewczęta wygrywają, czyli:
  • zestaw nr 2 - Justyna Mróz (proszę Ciebie o kontakt w celu ustalenia danych do wysyłki)
  • zestaw nr 3 - Agnieszka Nikczyńska
Zestaw nr 1 pozostanie do innego konkursu. Przepraszam za dzień opóźnienia z ogłoszeniem wyników, ale sesja pochłania mnie całkowicie.

2 komentarze:

  1. Biorę udział :)
    Spełniłam wszystkie warunki.
    Poproszę zestaw numer 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział. Spełniam wszystkie warunki.
    Zestaw numer 2.

    OdpowiedzUsuń