środa, 1 kwietnia 2020

Pytanie o język #4 - C'est czy ce sont?

Pytanie o język #4 - C'est czy ce sont? - nagłówek - Francuski przy kawie


Oto kolejny wpis z cyklu Pytanie o język. Dzisiaj zastanowimy się nad tym, kiedy używamy zwrotu c'est, a kiedy ce sont.


Pytanie o język #4 - C'est czy ce sont? - teoria 1 - Francuski przy kawie


Pytanie o język #4 - C'est czy ce sont? - teoria 2 - Francuski przy kawie


Pytanie o język #4 - C'est czy ce sont? - teoria 3 - Francuski przy kawie


Pytanie o język #4 - C'est czy ce sont? - teoria 4 - Francuski przy kawie


Pytanie o język #4 - C'est czy ce sont? - teoria 5 - Francuski przy kawie


1 komentarz:

  1. Ja o tłumaczeniach wiem sporo, ponieważ od lat pracuję z językami, które przekładam natomiast cały czas staram się uczyć nowych słówek i zwrotów, dzięki czemu moja praca jest lepsza. Francuski to jeden z dwóch języków których jestem tłumaczem, ale zdecydowanie najbliższy mojemu sercu. Pracę moją uwielbiam nawet w wolnej chwili czytam bloga https://biurotlumaczen-tt.pl/, a także oglądam filmy bez lektorów. To pomaga mi aktywować mój mózg do pracy w trakcie odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń