środa, 22 lutego 2023

Recenzje #271 - "Pokochaj mnie"

 Recenzje #271 - "Pokochaj mnie" - okładka książki - Francuski przy kawie



Walentynki były już ponad tydzień temu, ale na okazywanie miłości jest zawsze dobra pora. Aby dzieciom pokazać czym jest zakochanie, możemy posłużyć się książką autorstwa Vincenta Bourgeau oraz Cedrica Ramadiera pt. Pokochaj mnie wydanej przez Wydawnictwo Babaryba.



Główną zaletą tej pozycji jest jej interaktywność z czytelnikami. Zadania polegają na zadawaniu pytań, nadstawianiu ucha czy zrobieniu uśmiechu w kierunku książki. Te proste polecenia sprawiają, że najmłodsze dzieci bez najmniejszego problemu dadzą radę je wykonać.

Przy okazji realizowania zadań oraz czytaniu książki dziecko uczy się w jaki sposób wyrażać emocje od najbardziej przyjemnych jak radość po mniej pozytywne jakim jest np. smutek. 


Recenzje #271 - "Pokochaj mnie" - przykładowe strony - Francuski przy kawie


Śmiało mogę stwierdzić, że książka pobudza wyobraźnię, nie tylko dzieci, ale i dorosłych. Uświadamia nam, że książka tez ma uczucia i możemy się do niej zbliżyć, a nawet ją pokochać. 

Z racji tego, że wszystkie strony są wykonane z twardego kartonu, pozycję tę mogę polecić rodzicom dzieci już od 2 roku życia. Książka jest świetnym sposobem na wspólne spędzenie wolnego czasu razem z naszymi dziećmi, bez względu na wiek. 

Na sam koniec, chciałabym abyście obejrzeli sobie fragment tej pozycji w wersji interaktywnej. Przyznam się szczerze, że zauroczyła mnie ona w całości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz