środa, 1 stycznia 2020

Lista najczęściej używanych francuskich czasowników

Lista najczęściej używanych francuskich czasowników - nagłówek - Francuski przy kawie


We wpisie poznamy trzy listy najczęściej używanych czasowników w języku francuskim. Czy znacie je wszystkie? Które z nich sprawiają Wam trudności w odmianie?




Lista najczęściej używanych francuskich czasowników - lista 1 - Francuski przy kawie


Lista najczęściej używanych francuskich czasowników - lista 2 - Francuski przy kawie


Lista najczęściej używanych francuskich czasowników - lista 3 - Francuski przy kawie




3 komentarze:

  1. świetna ściągawka do nauki, ja dopiero zaczynam, więc jeszcze nie mam większych problemów z czasownikami, bo jest ich po prostu nie za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zaczynam po 45 latach przerwy, a mam 60+ :) , trudno mi idzie, ale ta strona bardzo mi pomaga. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę stronę. Od dawna zaglądam. Ciekawe tematy. Powodzenia dla wszystkich uczacych się!

    OdpowiedzUsuń