wtorek, 11 października 2016

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - nagłówek - Francuski przy kawie


Na początku wpisu przywitałam Was zdjęciem zrobionym przeze mnie. Jest to już druga odsłona "Paryża w pigułce". Jak to było w pierwszym wpisie nie zabraknie moich zdjęć, filmików oraz ćwiczeń. Drugim miejscem jakie chciałabym Wam pokazać jest La Tour Eiffel.

Na samym początku wpisu za pomocą poniższych obrazków chcę Wam przybliżyć historię jednego z najsłynniejszych zabytków Paryża:

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - informacje o Wieży Eiffla 1 - Francuski przy kawie


Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - informacje o Wieży Eiffla 2 - Francuski przy kawie


Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - informacje o Wieży Eiffla 3 - Francuski przy kawie


Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - informacje o Wieży Eiffla 4 - Francuski przy kawie


Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - informacje o Wieży Eiffla 5 - Francuski przy kawie


Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - informacje o Wieży Eiffla 6 - Francuski przy kawie


Będąc już pierwszego dnia we Francji widziałam Wieżę Eiffla. Co prawda była to miniatura znajdująca się u sąsiadów mojej rodziny, ale liczy się to, że od razu mogłam poczuć Paryż na własnej skórze.

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - zdjęcie 1 - Francuski przy kawie


Dwa kolejne zdjęcia to widok na wieżę Eiffla z wieży katedry Notre-Dame.

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - zdjęcie 2 - Francuski przy kawie

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - zdjęcie 3 - Francuski przy kawie

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - zdjęcie 4 - Francuski przy kawie

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - zdjęcie 5 - Francuski przy kawie

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - zdjęcie 6 - Francuski przy kawie


Poniższe zdjęcie jest jedno z nielicznych, na których jestem ja we własnej osobie. Spowodowane było to tym, że Paryż zwiedzałam w większości czasu sama. 

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - zdjęcie 7 - Francuski przy kawie

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel - zdjęcie 8 - Francuski przy kawie


Ćwiczenia + bajka:




















La Tour Eiffel - ćwiczenia (do wydruku)
uzupełnij tekst podanymi wyrazami 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz