piątek, 15 września 2017

Recenzje #18 - Fotoksiążka firmy Saal Digital

Recenzje #18 - Fotoksiążka firmy Saal Digital - nagłówek - Francuski przy kawie


Jak zapewne wiecie rok temu byłam na pierwszej w swoim życiu wycieczce we Francji. Zwiedziłam wtedy wiele wspaniałych i interesujących miejsc. Wraz z firmą Saal Digital postanowiłam zachować wspomnienia z podróży w postaci fotoksiążki. Tym samym chciałabym Was zaprosić do recenzji tego produktu oraz oceny mojej pracy. 

Recenzje #18 - Fotoksiążka firmy Saal Digital - okładka fotoksiążki - Francuski przy kawie


Do stworzenia fotoksiążki jak i innych produktów firmy Saal Digital potrzebujemy aplikacji Saal Design. Po wybraniu rodzaju produktu - w tym przypadku była to fotoksiążka, musimy zadecydować jakiego formatu chcemy dostać fotoksiążkę. Zdecydowałam się na format 15x21 cm, ponieważ jest on poręczny i mogę zabrać w każdą podróż i pochwalić się swoimi zdjęciami. Oczywiście jest to standardowy format A5. 


Recenzje #18 - Fotoksiążka firmy Saal Digital - mecz w Nancy - Francuski przy kawie


Po dokonaniu wyboru co do formatu, teraz mamy do wyboru następujące opcje:

  • Okładka:
- standard: błyszczący, matowy,
- płótno: ecru, jasny niebieski, jasny róż, białe,
- wygląd skóry (eko skóra): czarny szafir, koniak, biała, tytan, krem,
- metaliczny: złoto, srebro
- wygląd drewna (imitacja drewna): kolor łupkowy, kolor kreci.
  • Watowanie okładki
  • Powierzchnia wewnętrznych stron:
- błyszczący,
- matowy,
- papier premium matowy.
  •  Kod kreskowy:
- standard,
- bez kodu.
  • Opakowanie prezentowe:
- brak,
- białe,
- antracyt. 
  • Ilość stron


Recenzje #18 - Fotoksiążka firmy Saal Digital - przykładowe strony fotoksiążki - Francuski przy kawie


Okładka mojej fotoksiążki jest błyszcząca z watowaniem (stwierdziłam, że watowanie doda fotoksiążce uroku i tak też się stało). Powierzchnia wewnętrznych stron również jest błyszcząca. Kod kreskowy zostawiłam, bo szczerze to nie przeszkadza mi on w ogóle (znajduje się on na ostatniej stronie jak i na tylnej okładce), a ilość stron to 48. 

Pomocną opcją w tworzeniu fotoksiążki jest AutoLayout. Funkcja ta daje możliwość automatycznego dopasowania układu zdjęć do stron. Powiem Wam, że od czasu do czasu korzystałam z tej funkcji, ale ogólnie kierowałam się moją własną koncepcją. 


Recenzje #18 - Fotoksiążka firmy Saal Digital - Nancy oraz makaroniki - Francuski przy kawie


Kolejną funkcją przydatną do tworzenia fotoksiążki jest możliwość rozmieszczenia zdjęcia na dwóch stronach, z czego oczywiście skorzystałam. Jak się zapewne domyślacie było to zdjęcie Wieży Eiffla - najpopularniejszego symbolu Paryża jak i Francji.

Ocena fotoksiążki to 4,5 w skali od 1 do 5. Byłoby 5, ale jedna wada zaważyła na ocenie: złe wykonanie dwóch stron ze zdjęciami. Zdaję sobie sprawę, że jest to błąd drukarni, ale jeśli człowiek zamawia produkt według projektu to chce takowy otrzymać. Do porównania poniżej przedstawiam Wam projekt fotoksiążki jak jej finalne wykonanie.


Recenzje #18 - Fotoksiążka firmy Saal Digital - panel programu - Francuski przy kawie


Recenzje #18 - Fotoksiążka firmy Saal Digital - dwie źle wydrukowane strony fotoksiążki - Francuski przy kawie


 Co do zalet to można wymienić m.in.: dokładność wykonania, wysoka jakość wydruku zdjęć jak i tła, projekt wykonany raz, który został zapisany możemy ponownie otworzyć w aplikacji w stworzyć duplikat fotoksiążki bądź dokonać poprawek.

Jeśli chcecie mieć pamiątkę na całe życie z danej podróży czy zrobić prezent bliskiej Wam osobie to idealną opcją jest fotoksiażka, którą Wam bardzo polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz