wtorek, 11 października 2016

Paryż w pigułce #2 - La Tour Eiffel



Na początku wpisu przywitałam Was zdjęciem zrobionym przeze mnie. Jest to już druga odsłona "Paryża w pigułce". Jak to było w pierwszym wpisie nie zabraknie moich zdjęć, filmików oraz ćwiczeń. Drugim miejscem jakie chciałabym Wam pokazać jest La Tour Eiffel.


Pierwsze od czego zaczniemy jest obrazek, a na nim parę faktów i liczb dotyczących Wieży Eiffla.


http://www.toureiffel.paris/images/images/infographies/TOUREIFFEL-INFOGRAPHIE10_FR_MIN.jpg
http://www.toureiffel.paris/images/images/infographies/TOUREIFFEL-INFOGRAPHIE10_FR_MIN.jpg


Będąc już pierwszego dnia we Francji widziałam Wieżę Eiffla. Co prawda była to miniatura znajdująca się u sąsiadów mojej rodziny, ale liczy się to, że od razu mogłam poczuć Paryż na własnej skórze.



Dwa kolejne zdjęcia to widok na wieżę Eiffla z wieży katedry Notre-Dame.







Poniższe zdjęcie jest jedno z nielicznych, na których jestem ja we własnej osobie. Spowodowane było to tym, że Paryż zwiedzałam w większości czasu sama. 













La Tour Eiffel - ćwiczenia (do wydruku)
uzupełnij tekst podanymi wyrazami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz