sobota, 28 listopada 2015

Wyzwanie muzyczne #4

Wyzwanie muzyczne #4 - Edith Piaf - Francuski przy kawie


Witam wszystkich czytelników bloga!

Oto przedstawiam Wam kolejną odsłonę wyzwań muzycznych. Tym razem jest to piosenka Edith Piaf "Milord" zaproponowana przez Karolinę (więcej informacji o niej samej znajdziecie tutaj). Poniżej prezentuję wam oryginalne wykonanie oraz link do mojego wykonania:





Niestety zaśpiewałam tylko refren w/w piosenki - zwrotki są dla mnie nie do przejścia. W ramach niespełnienia do końca tego wyzwania muzycznego, zaśpiewałam inną piosenkę Edith Piaf - "L'hymne à l'amour". Umieszczam Wam oryginał piosenki, link do mojego wykonania oraz wykonanie tej piosenki przez Céline Dion. Wokalistka tym utworem nawiązała do ostatnich wydarzeń, które wydarzyły się w Paryżu.



Na koniec chciałam podziękować Karolinie, za tą piosenkę. Dało mi to motywację to nauki francuskiego oraz samozaparcie w dążeniu do postawionego sobie celu. Jednocześnie proszę Was, czytelników bloga, o komentarze, uwagi oraz kolejne wyzwania muzyczne. Każde wyzwanie muzyczne zostanie przeze mnie przyjęte. :)

2 komentarze:

  1. jestem pod wrażeniem Twojego wyzwania! Milord to bardzo trudna piosenka, a Ty sobie z nią świetnie poradziłaś! gratuluje :) czekam na pełną wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas pracuję nad pełną wersją piosenki "Millord". Może kiedyś uda mi się zaśpiewać ją całą. :)
      Pozdrawiam

      Usuń