środa, 22 listopada 2017

Paryż w pigułce #4 - Wersal

Paryż w pigułce #4 - Wersal - nagłówek - Francuski przy kawie


Już dawno nie było Paryża w pigułce - czas to zmienić. Zapraszam Was w czwartą podróż - tym razem wybierzemy się do Wersalu.



Na wstępie chciałam zaznaczyć, że udało mi się tylko zwiedzić pałac bez ogrodów. Niestety były już godziny popołudniowe jak dotarłam na Wersal i musiałam wybierać albo budynek albo ogrody. Wybrałam pałac, ale następnym razem jak będę w Paryżu chciałabym zwiedzić ogrody. W takim razie mogę Was śmiało zaprosić na parę zdjęć oraz filmiki.



 Paryż w pigułce #4 - Wersal - zdjęcie 2 - Francuski przy kawie 

 Paryż w pigułce #4 - Wersal - zdjęcie 3 - Francuski przy kawie 

Jednak szczęście mi sprzyjało mi przez otwarte okna w budynku udało mi się zrobić parę zdjęć na zewnątrz. 

  Paryż w pigułce #4 - Wersal - zdjęcie 4 - Francuski przy kawie


Paryż w pigułce #4 - Wersal - zdjęcie 5 - Francuski przy kawie


W Galerii Luster spotkałam małą Chinkę (tak myślę, że jest to Chinka, ale jeśli mylę się co do narodowości to przepraszam), która pozowała rodzicom do zdjęcia. Udało mi się uwiecznić ją również na zdjęciu i mam taką małą pamiątkę.


Paryż w pigułce #4 - Wersal - zdjęcie 6 - Francuski przy kawie



Paryż w pigułce #4 - Wersal - zdjęcie 7 - Francuski przy kawie



Paryż w pigułce #4 - Wersal - informacje 1 - Francuski przy kawie



Paryż w pigułce #4 - Wersal - informacje 2 - Francuski przy kawie























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz